maandag 24 augustus 2009

Videocamera.

Hebben andere mensen dat nou ook? Dat ze een videocamera willen kopen, net zoals ik gisteren. En er alleen maar naar mogen kijken. Volgens de verkoper “had meneer genoeg ervaring om dat niet te hoeven, hij vertelde mij wel wat ik wilde weten.”

Dat ik niet wil weten maar zien, omdat het uiteindelijk toch om een camera gaat vond hij niet relevant. Ik moest mijn mond gewoon houden, hem geloven en meenemen die doos.

Van kleurkarakter had hij inderdaad wel eens een keer gehoord maarre nee, das ook niet om te kijken, das persoonlijk. “ De service van meneer gaat wel zo ver dat u binnen 7 dagen mag ruilen als het tegenvalt” Op mijn vraag of ik dan ook pas over 7 dagen hoefde te betalen haalde hij redelijk arrogant zijn neusje van de vis op.

Mogelijkheden, technische gegevens, programma's, ondersteuning is voor mietjes en zeurders. Mijn enige weerwoord was dat we dan uitgepraat waren. En vinden dat hij mijn tijd verspild had. Waarop de verkoper zich omdraaide en een ander slachtoffer ging zoeken.


Nee meneer Klein, u heeft de ervaring wel misschien. Maar uw verkopers bij lange na niet, en trouwens ook geen manieren. Gelukkig voor mij zijn er ook nog andere winkels.

Geen opmerkingen: