zaterdag 19 december 2009

ruilen met Wenz

Ik heb met Wenz geruild. Zij heeft 3 woorden gegeven: wenden, gram en vatten. Daarop heb ik het gedicht gemaakt:

een gram gram
wenden
een kilo emotie
vat een ton
verberg, wentel
en storm
tot ik het
kan vatten
ik weet niet
ik voel, wend
doel
doe, gram
ik vraag


daarop heb ik drie woorden gegeven: camper, meeldauw en poedel
 en heeft zij het volgende gedicht gemaakt:

En hij keek
zoals ik
voor zich uit
in het donker
laat me

Als een camper op
een overvol terrein
in het niet
te kunnen vallen

En ik voelde
zoals hij
tussen ons
grijze waas
te laat

Als meeldauw
op ons hart
en er niet in
door te kunnen dringen

En wij dropen af
staart tussen poten
naar verder
naar volgende
ik, de pitbull
en hij
de poedel


ook ruilen?? met mij? of met Wenz?
kijken op: http://www.denkendoetgeenzeer.com/?page_id=467/ 

of mail een gedicht naar bietelman@live.nl met de woorden;
sneeuw, vijver, radiogids

Geen opmerkingen: