zondag 17 juli 2011

The little free runners



Bij het zien van dit filmpje moest ik opeens denken aan de nieuwe Waterman jeugd. ik bedoel ik heb betere free runners gezien. Maar die waren een stuk ouder.
Voor mij doen zij dingen die ik vroeger voor volstrekt onmogelijk had gehouden. Zeker op de leeftijd van deze knaapjes. Onwillekeurig moest ik denken dat zij in het kader van mijn vorig blogje, dingen doen die ik stiekem nog steeds voor onmogelijk houd. Gaat het fysieke misschien voor het mentale. Of hebben zij zich mentaal al zo veranderd dat zij dit gewoon kunnen. Iemand in "what the bleep..." zegt dat een persoon over water kan lopen als maar elke vezel in de persoons lichaam er van overtuigd is dat het kan. Voor mijn gevoel gaan we aardig die kant uit, met onmogelijke dingen doen bedoel ik.

Mijn ouders dachten dat mensen na een bepaalde leeftijd een aantal dingen niet meer konden.
EN ZIJ KONDEN DIE DINGEN DAN OOK NIET MEER.
Terwijl ik nu op de zelfde leeftijd ben gekomen zonder er bij na te denken die dingen gewoon doe omdat niemand me heeft verteld dat dit op mijn leeftijd niet mogelijk was. Is dat misschien toveren???

Geen opmerkingen: